W tym etapie powstał już cały kształt mapy czyli linia wybrzeża wokół wyspy i tym samym kształt całości ale także i zarys kilku miast portowych. Bugi w grze (znikające obiekty) spowolniły prace ale ostatecznie problem udało się rozwiązać przez niższe ustawienia grafiki i spore odchudzenie mapy z ruchomych drzewek (becnych od wersji 2009 w Trainz).
Na mapce z gry poniżej zaznaczyłem nazwy miast - te na żółto są nowe.
*mapa Nordlandii w grze
Poniżej screeny z nowych fragmentów mapy w trybie geodety.
Na początek największe portowe miasto wyspy - Tomin.
*Widok portu w Tomin City ;)
*Tomin, widok na centrum miasta z lotu ptaka.
*Tomin, stocznia.
*Tomin, widok na stocznię.
*Tomin, widok na Targ Rybny i stocznię.
*Tomin, widok z torów stronę dworca kolejowego.
*Tomin, widok z torów stronę dworca kolejowego.
*Tomin, widok na centrum miasta od strony stoczni
Kolejna niedokończona stacja na wybrzeżu północnym wyspy to portowe miasteczko Pablocin. W odróżnieniu od Tomina nieduża osada z malowniczym portem skąd w przyszłości będzie poprowadzony niewidoczny tor dla statku do Tomina.
*Pablocin
*Pablocin, Osiedle Rybaków
*Pablocin, port turystyczny.
Dalej na północny wschód powstało miasto Białobrzeg, będzie to drugi największy port na wyspie po mieście Tomin.
*Białobrzeg
*Białobrzeg, port morski
*Białobrzeg, centrum miasta
*Białobrzeg, katedra.
Ostatnia stacja na wschodnim krańcu północnego wybrzeża wyspy to niewielkie miasto o nazwie Vimes.
Także tu przewidywane są połączenia drogą morską z pobliskim portem w Białobrzegu.
O tym jak zrobić pływający statek w Trainz napiszę jeszcze w niedalekiej przyszłości choć po krótce; wystarczy położyć niewidzialny tor lekko zanurzony pod wodę i ustawić jeden z wielu dostępnych w stacji pobierania statków działających tak jak lokomotywa.
*Vimes, nabrzeże portowe
*Vimes
*Vimes, widok od strony oceanu.
*Vimes, centrum miasteczka i stacja kolejowa.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz